Har en Skoda pickis med 1,6 motorn och undrar vad för maskiner som är vassare som passar "bolt on" i den ?!?!
eller trimma ?!?! finns det nått att göra åt en sån maskin eller är det bara att ge upp hoppet om att få den vassare !?
Sen skulle rejsa lite med den för ett par dagar sen så sköt jag en driv axel samt ett motorfäste, det som håller växellådan i ytterkant
är det vanligt att sånt rasar!? får delarna på måndag skall man förstärka dom på en gång eller vågar man stoppa i dom som dom är!?
1,6 pickisen
-
Mcbudet
- Bilmodell: Skoda Felicia FUN
- Kontakt:
-
Furby
- Bilmodell: Octavia E 4x4
- Kontakt:
Sv:1,6 pickisen
Info kan finnas nedan.
http://www.skodapg.se/
http://www.skodapg.se/
-
Mcbudet
- Kontakt:
Sv:Sv:1,6 pickisen
var bara diesel trimning där... och tyvärr så går min på sosse soppa....
-
skodaPG
- Bilmodell: Skoda Pickup
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:1,6 pickisen
Hej!
Det är samma vxllåda och drivaxlar på bensinaren och dieseln... så dina grejor måste vara i dåligt skick eller så kör du oerhört våldsamt... För mig håller det för 220hk.... :)
//SkodaPG.se
Det är samma vxllåda och drivaxlar på bensinaren och dieseln... så dina grejor måste vara i dåligt skick eller så kör du oerhört våldsamt... För mig håller det för 220hk.... :)
//SkodaPG.se
-
Mcbudet
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:1,6 pickisen
Skrotade min fun pickup för nån månad sen.. tror det är dig man snackat lite med om fun pickisen!?!?
men där måste iaf ett motorfäste till lådan fått stryk.. fästet som sitter längst ut på växellådan sa upp sig och det slet med sig den vänstra driv axeln..
men godset är inte det kraftigare i det fästet(kåpan med fästet i på växellådan) kan verkligen rekomendera dig till att stärka upp det!
//Mcbudet
men där måste iaf ett motorfäste till lådan fått stryk.. fästet som sitter längst ut på växellådan sa upp sig och det slet med sig den vänstra driv axeln..
men godset är inte det kraftigare i det fästet(kåpan med fästet i på växellådan) kan verkligen rekomendera dig till att stärka upp det!
//Mcbudet