Pris på ny Octavia 1.6 FSI
-
RS-Tobbebobbe
Pris på ny Octavia 1.6 FSI
Jaha.
Flamencoröd 1.6 FSI Combisedan Elegance med lilla läderpaketet utan ratt, multifunktionsratt. 185.200:- Lagerbil tidig 2005:a XAR
Vad säger ni? Okej pris??
//Tobbe
Flamencoröd 1.6 FSI Combisedan Elegance med lilla läderpaketet utan ratt, multifunktionsratt. 185.200:- Lagerbil tidig 2005:a XAR
Vad säger ni? Okej pris??
//Tobbe
-
Tobbe80
- Kontakt:
Sv:Pris på ny Octavia 1.6 FSI
Tycker det verka va ett bra pris... om du tänker på den i borås... ungefär vad ja hade fått ge =) iafall närheten
-
RS-Tobbebobbe
Sv:Sv:Pris på ny Octavia 1.6 FSI
Japp, precis den :) Tycker det verkar vara bra pris om han bara har kvar den Flamencoröda metallicen.. Du kan väl kika om du ser den någonstans..
-
joskar
- Bilmodell: Skoda Octavia II 1.8 TSI DSG
- Kontakt:
Bilhandlare brukar kunna ge ganska bra rabatt på lagerbilar... 10000 kr är inte omöjligt.... Pruta på!
-
MrC
- Bilmodell: Octavia 2 RS
- Kontakt:
Det var vad jag gav för min å då har jag även ESP och backsensorer och originalradio. Pruta!!
Kent
Kent
-
MrC
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Pris på ny Octavia 1.6 FSI
Har även larm.
Kent
Kent
-
RS-Tobbebobbe
Sv:Sv:Sv:Sv:Pris på ny Octavia 1.6 FSI
Ja, det är ESP med också och 4 dubb vinterhjul. Lilla radion utan mp3.. ESP är väl standard på Elegance??
-
bassebas
- Bilmodell: Skoda Octavia 1.6 TDI -10 + Skoda Octavia 1.8TSI 160dsg-10
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Pris på ny Octavia 1.6 FSI
ESP blev inte standard förrän mitten av 05 (tror jag) man höjde samtidigt priset med 4000:-. Jag köpte nyligen en 1.9 TDI -05 lagerbil byggd mars 05. Den har ej ESP. Jag fick ge 31000:- under listpris.
-
RS-Tobbebobbe
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Pris på ny Octavia 1.6 FSI
Intressant!
Tänkte även provköra en lagerbil här i Växjö: Octavia 1.6 MPI Combi som dom skall ha 169 för. Känner inte till om det är en Ambiente eller Elegance samt om den har ESP?? Men det låter ju billigt
Tänkte även provköra en lagerbil här i Växjö: Octavia 1.6 MPI Combi som dom skall ha 169 för. Känner inte till om det är en Ambiente eller Elegance samt om den har ESP?? Men det låter ju billigt
-
MrC
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Pris på ny Octavia 1.6 FSI
ESP blev standard på nya Octavia på bilar som tillverkades efter den 1 Juni 05 och priset höjdes med 3000 spänn. 185 000 är för mycket för en lagerbil. Du måste kunna pruta minst 10 lappar.
Kent
Kent
-
RS-Tobbebobbe
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Pris på ny Octavia 1.6 FSI
Tack för infon Kent!! Kanske ändå är lika bra att beställa en ny direkt från fabrik ändå, så man får dom senaste förbättringrna som görs kontinueligt..
-
joskar
- Bilmodell: Skoda Octavia II 1.8 TSI DSG
- Kontakt:
Om man tittar på dom övriga lagerbilarna årsmodell -05 i Borås så är det ESP på dom så det är nog ingen skillnad mot -06. Prutar du så kan du nog göra en bra affär på en -05:a. Jag skulle pröva iallafall :-)
-
Minus
- Bilmodell: Skoda Superb Elegance
- Kontakt:
ESP blev standard på svenska 2006:orna (tillverkade vecka 23 och framåt om jag minns rätt), men finns så klart på flera 2005:or. 2006:orna har DSR också.
-
RS-Tobbebobbe
Sv:Sv:Sv:Pris på ny Octavia 1.6 FSI
DSR. Något nytt som man lärt sig idag :-) Är detta standard??
DSR
DSR is the abbreviation for dynamic Steering Response. DSR is a supplementing safety function in the ESP. This function gives a guidance recommendation to the driver in critical situations, in order to stabilize the vehicle. This recommendation supports above all correct Gegenlenken, where it is recognized as meaningful. For example the function becomes left/right active when strong braking on differently handy roadway.
DSR
DSR is the abbreviation for dynamic Steering Response. DSR is a supplementing safety function in the ESP. This function gives a guidance recommendation to the driver in critical situations, in order to stabilize the vehicle. This recommendation supports above all correct Gegenlenken, where it is recognized as meaningful. For example the function becomes left/right active when strong braking on differently handy roadway.
-
Tobbe80
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Pris på ny Octavia 1.6 FSI
kikat på våra lagerbilar... dom flesta vi har i lager är ESP på... flamencoröd e rätt nice asså..men som sagt.tro inte du kan göra så mö mer i pris på den men 5 lappar till kan nog gå,men snacka me bosse =) min kompis hehehe ska tjata på han lite så vi får sälja bil till dig