NFSUG 2
-
RS Macke
- Bilmodell: VW Passat TDI 4M
- Kontakt:
Sv:NFSUG 2
jag kör det spelet har "löst" 37% av det, jag tycker att det är jätteskoj =)
// Markus
// Markus
-
korpen
- Bilmodell: Skoda RS
- Kontakt:
Sv:Sv:NFSUG 2
Har det också på skrivnbordet väntar bara på att klockan ska bli 5 sen blir det HL2 följt av lite NFSU2 och kanske lite sömn :)
Korpen :)
Korpen :)
-
ToHans
Sv:Sv:NFSUG 2
Skall se till att köpa det, har inte hunnit ännu :-(
Vet att det är underbart, har kört ett långt demo på det, till PS2.....Need For Speed Underground 1 var ju riktigt grymt och tvåan verkar vara snäppet vassare ;-)
-=[Tobbe]=-
Vet att det är underbart, har kört ett långt demo på det, till PS2.....Need For Speed Underground 1 var ju riktigt grymt och tvåan verkar vara snäppet vassare ;-)
-=[Tobbe]=-
-
GinTonic
- Bilmodell: Octavia Combi RS
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:NFSUG 2
Jag har lirat lite, verkar sköjjsigt.
Har inte hunnit spela mer än nån timme än dock.
Till helgen åker tanten bort å då blir det RACE hela helgen!!!Hehehe..
Har inte hunnit spela mer än nån timme än dock.
Till helgen åker tanten bort å då blir det RACE hela helgen!!!Hehehe..
-
sir_pelle
- Bilmodell: Octavia 1.8T
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:NFSUG 2
Tacka vet jag burnout 3... helkul. Man blir besatt
-
The Weasel
- Bilmodell: Skoda Octavia RS II FL
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:NFSUG 2
Har inte kört NFSUG2 men har däremot ettan hemma och det tycker jag är jättebra.
Jag blir som besatt när jag har kört det ett tag :) Måste nog köpa tvåan nångång......
Jag blir som besatt när jag har kört det ett tag :) Måste nog köpa tvåan nångång......
-
Jens_G
- Bilmodell: Ford Fiesta ST 150
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:NFSUG 2
Spelade igår från 18.00 till 21.00.
Måste säga att jag tycker det är betydligt bättre än ettan. Att man kan köra runt i en öppen stad är rätt roligt. Särskilt att bara glida runt med en fet SUV och lyssna på musiken är skönt.
Måste säga att jag tycker det är betydligt bättre än ettan. Att man kan köra runt i en öppen stad är rätt roligt. Särskilt att bara glida runt med en fet SUV och lyssna på musiken är skönt.
-
Worteex
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:NFSUG 2
Jepp burnout3 är kul! Men boxen pajade när jag hade kört länge som fan. Gick inte att kopiera save'en heller så nu orkar jag inte köra om:) Halo2 som gäller nu
-
ToHans
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:NFSUG 2
Jag hade tänkt klara Gran Theft Auto - San Andreas [PS2] innan jag skaffade Need For Speed Underground 2 [PS2]....men vette fan om jag kan hålla mig...samt att GTA SA är ett stooort spel, större än jag hade förväntat mig...
Hade tänkt klara båda ovanstående innan Gran Turismo 4 kommer ut..så jag lär väl köpa NFSUG2 omgående ;-)
-=[Tobbe]=-
Hade tänkt klara båda ovanstående innan Gran Turismo 4 kommer ut..så jag lär väl köpa NFSUG2 omgående ;-)
-=[Tobbe]=-