Skåneträff.
-
rsniklas
Sv:v:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Skåneträff.
12 mil? jag har runt 50 mil till malmö! å runt 40 mil till helsingborg! hur roligt är det?
-
rsniklas
jag fick min bil för en månad sen så jag har inte hunnit med nån sån än. ska bara köra sommar tid med min bil.
-
MrC
- Bilmodell: Octavia 2 RS
- Kontakt:
Skrivet av : niklas wahlström (rs-niklas). Datum : Idag 16:59
--------------------------------------------------------------------------------
12 mil? jag har runt 50 mil till malmö! å runt 40 mil till helsingborg! hur roligt är det?
Det är ingen som tvingar dig ner till Skåneland.
--------------------------------------------------------------------------------
Det är ingen som tvingar dig ner till Skåneland.
-
MrC
- Kontakt:
29/4 kan inte jag. Min dotter konfirmeras men ni kan ju träffas ändå. Söndagar vet jag att skallie inte kan så mitt förslag blir lördagen efter. 6 Maj. Sen har vi förslag på 2 platser. Malmö och Helsinborg. Vad tycker ni? Eller skall vi träffas mitt emellan? Center syd i Lödde?
Kent
Kent
-
rsniklas
varför kan man inte lägga en träff som alla har lika långt till??
-
Furby
- Bilmodell: Octavia E 4x4
- Kontakt:
Ungefär lika långt till månen för alla.
-
joreri
- Bilmodell: Skoda Octavia Combi
- Kontakt:
Hej,
Jag är fortfarande intresserad av träff. Tycker att det är synd att vi har hamnat i en situation där vi käbblar om var vi ska vara. Blir ju lite konstigt att träffas efter en pajkastning.
Låt oss mötas halvvägs (vi har ju alla fina bilar). Med andra ord CenterSyd. För mig är det viktigt att vi har en stor p-plats så att vi kan kika lite på bilarna också. Det kan bli svårt både i Malmö och Hbg.
Jag visar gärna upp min nyprogrammerade Coming/LeavingHome funktion som är helt underbar.
Kommentarer eller mer paj?
/joreri
Jag är fortfarande intresserad av träff. Tycker att det är synd att vi har hamnat i en situation där vi käbblar om var vi ska vara. Blir ju lite konstigt att träffas efter en pajkastning.
Låt oss mötas halvvägs (vi har ju alla fina bilar). Med andra ord CenterSyd. För mig är det viktigt att vi har en stor p-plats så att vi kan kika lite på bilarna också. Det kan bli svårt både i Malmö och Hbg.
Jag visar gärna upp min nyprogrammerade Coming/LeavingHome funktion som är helt underbar.
Kommentarer eller mer paj?
/joreri
-
rsniklas
skulle det inte vara skoj om så många som möjligt kom??
-
MrC
- Kontakt:
Du är välkommen Niklas. Sluta gnäll om avståndet eller fixa en träff som passar DIG. Vi kan väl inte ta hänsyn till dom som bor i Sthlm och tvärtom. Om vi lägger träffen på Gotland så bli Juanito glad men inte vi andra.
Jag kan inte den 29/4 men vilken annan dag som helst. Jag kör gärna till Sundets pärla för en träff men det finns kanske dom som inte vill. Därför föreslog jag Center Syd.
Sen kan man ju inte tillmötesgå alla så en kompromiss kanske är bra. Vill ni ha träffen den 29.e så varsågoda. Jag möter upp nästa gång istället.
Jag kan inte den 29/4 men vilken annan dag som helst. Jag kör gärna till Sundets pärla för en träff men det finns kanske dom som inte vill. Därför föreslog jag Center Syd.
Sen kan man ju inte tillmötesgå alla så en kompromiss kanske är bra. Vill ni ha träffen den 29.e så varsågoda. Jag möter upp nästa gång istället.
-
MrC
- Kontakt:
Oj glömde dig Draco. Du som bor i Halmstad vill ju självklart ha träffen i Helsingborg istället för Malmö. Verkar som om Hbg blir bäst ändå.
Kent
Kent
-
rsniklas
jag har ju sagt till alla om träff i sommar men inte en käft har hört av sig vilket jag tycker är mycket konstigt då det är så många medlemmar i denna klubb?
-
Steffe
- Bilmodell: Rs II
- Kontakt:
Desto mer gnäll = mindre antal som är intresserade !!!
Har du gett upp eller !?
Prova ordna en träff där du bor eller i närheten.(igen)
Eller njut av resan ner till HBG.
Skall väl för f_n inte vara besvärligt att träffa Skoda kompisarna.
Ett slag för mindre gnäll, Se det possitivt.
Gnäller man mycket är det ändå ingen som lyssnar!
Steffe ;)
Har du gett upp eller !?
Prova ordna en träff där du bor eller i närheten.(igen)
Eller njut av resan ner till HBG.
Skall väl för f_n inte vara besvärligt att träffa Skoda kompisarna.
Ett slag för mindre gnäll, Se det possitivt.
Gnäller man mycket är det ändå ingen som lyssnar!
Steffe ;)
-
maverick
- Bilmodell: Skoda Octavia RS
- Kontakt:
Hbg låter som en bra plats tycker jag. Bara där finns MAX så är jag nöjd. :)
29/4 eller 6/5 funkar för mig.
29/4 eller 6/5 funkar för mig.
-
staropramen
- Bilmodell: Octavia RS
- Kontakt:
Max finns i HBG och det ligger dessutom vid Väla=stor parkering. Vi har tidigare kört en träff på center syd. Något klen parkering. Det var sommaren 2004. Det kom då c:a 15 skodisar(mest octavia 1 RS). Bäst blir då att vi kör en träff en fredagkväll. Mig kvittar det vart men om vi ska ha skåne/halland som upptagningsområde är HBG bäst. Just nu håller väl folk på med att slänga på sommarhjulen och putsa upp den inför sommaren så vi kan vänta ett tag till innan vi bestämmer träff, även om vi ska vara ute i god tid så att folk kan planera. Vill folk sedan från Pajala, Östersund eller Mariehamn ha träff får de göra det i en egen tråd. Jag ska kolla upp datum osv så återkommer jag.
-
maverick
- Kontakt:
29/4 funkar inte alls för mig förresten... Flickvännen fyller år då, så det är inte så poppis att sticka på klubbträff då...
-
staropramen
- Kontakt:
Okej, då kanske ni är sugna på en träff i Juni?
Plats? Max, Väla(HBG). Kommer länk längre ner. Oavsett om du kommer från E4 el E6 så är det Hbg Norra avfarten.
Tid: 19.00
Förslag på datum är följande. Ni kan skicka intermess vilka datum ni kan så kan jag göra en sammanställning.
Förslag. 9/5. 16/5. 23/5. 30/5.
http://www.hitta.se/ViewDetailsPink.aspx?SearchType=5&UCSB%3aWflWhite=1a1b&UCSB%3aWflPink=4a&UCSB%3aTextBoxWho=max&UCSB%3aTextBoxWhere=v%e4la&UCSB%3aBBX1=6221901&UCSB%3aBBY1=1309843&UCSB%3aBBX2=6222733&UCSB%3aBBY2=1311390&Vkiid=OYa1Ud1RCXizqTpaCPxkWQ%3d%3d&Vkid=10022171
Plats? Max, Väla(HBG). Kommer länk längre ner. Oavsett om du kommer från E4 el E6 så är det Hbg Norra avfarten.
Tid: 19.00
Förslag på datum är följande. Ni kan skicka intermess vilka datum ni kan så kan jag göra en sammanställning.
Förslag. 9/5. 16/5. 23/5. 30/5.
http://www.hitta.se/ViewDetailsPink.aspx?SearchType=5&UCSB%3aWflWhite=1a1b&UCSB%3aWflPink=4a&UCSB%3aTextBoxWho=max&UCSB%3aTextBoxWhere=v%e4la&UCSB%3aBBX1=6221901&UCSB%3aBBY1=1309843&UCSB%3aBBX2=6222733&UCSB%3aBBY2=1311390&Vkiid=OYa1Ud1RCXizqTpaCPxkWQ%3d%3d&Vkid=10022171
-
maverick
- Kontakt:
Alla datum du listat är fredagar. Är det meningen??
-
Steffe
- Bilmodell: Rs II
- Kontakt:
Funderade på det jag med......
Men Fredagar är inte e helt fel.(för mig).
Jag har faktiskt fler Lördagar uppbokade.
Men det e ju bara ett förslag.
Det går ju även alla andra dagar !!!!
Beror ju på vad vi vill ha ut av träffen
Men kom med förslag.
Steffe
Men Fredagar är inte e helt fel.(för mig).
Jag har faktiskt fler Lördagar uppbokade.
Men det e ju bara ett förslag.
Det går ju även alla andra dagar !!!!
Beror ju på vad vi vill ha ut av träffen
Men kom med förslag.
Steffe
-
staropramen
- Kontakt:
Ja, givetvis är det meningen. Det är lättatst att ta det en Fredag för att folk oftast har bokade kvällar efter jobb eller måste hem till frugan. Så för att nisse inte ska missa sin curlingkväll med grabbarna måndagar, för att Linda ska laga kycklingfile onsdag kväll så kör vi alltså Fredagar. Basta.
Är man uppbokad varje Fredag kväll (1 timme el 3) handlar det snarare om brist på intresse. Så anmäl er om ni vill ha en träff. Sluta nu göra en höna av en fjäder.
Är man uppbokad varje Fredag kväll (1 timme el 3) handlar det snarare om brist på intresse. Så anmäl er om ni vill ha en träff. Sluta nu göra en höna av en fjäder.
-
MrC
- Kontakt:
Vem har bestämt att det blir en fredag och vart tog demokratin vägen? Menar inget illa med dessa rader utan undrar bara lite försynt.
Kent
Kent