Nu kanske jag klampar någon rätt hårt på tårna, men....
Vilket sanslöst dåligt bildgalleri vi har, skulle kolla lite på bilder från RS-dagen. Blev beklämd hur dåligt vårt galleri är utformat..
Det finns ju så sanslöst mycket bättre och smidigare gallerin gratis att figga till vår sida.
Sedan är jag lite undrande över att vårt forum inte kan klara HTML-taggar, [img]bild[/img] fungerar inte, vilket skulle kunna underlätta bildvisningar markant..
Jag hoppas nu att jag inte sårar någon men vi måste få till en bättring här tycker jag.
Vad anser Ni??
//*:an
Bildgalleriet
-
Stjärnan
- Bilmodell: Skoda octavia RS
- Kontakt:
-
Icebreaker
- Bilmodell: Octavia RS
- Kontakt:
Sv:Bildgalleriet
"Sedan är jag lite undrande över att vårt forum inte kan klara HTML-taggar, [img]bild[/img] fungerar inte, vilket skulle kunna underlätta bildvisningar markant.."
Är ju inte frågan om HTML-tag utan en BBcode som man brukar
hitta igen på php forum. Håller dock med om att galleriet är
svårnavigerat men som jag har förstått det så vet Jimmy också
om det och det är frågan om en prioitering och tid.
Är ju inte frågan om HTML-tag utan en BBcode som man brukar
hitta igen på php forum. Håller dock med om att galleriet är
svårnavigerat men som jag har förstått det så vet Jimmy också
om det och det är frågan om en prioitering och tid.
-
Administrator
- Bilmodell: BMW X5
- Kontakt:
Sv:Sv:Bildgalleriet
Ang. galleriet så är det en "gratis kod från internet" som jag använde för att slippa koda ett eget på grund av tidsbrist... Tyvärr är det som du säger helt värdelöst.. men men.. vi får väl se när ett nytt bättre kommer...
Bilder i forumet vill jag inte att man kunna posta.. Blir så hemskt tungt att läsa för alla som ej har bredband och brukar se allmänt plottrigt ut..
Finns massor med saker som skulle kunna göras mycket bättre men jag hinner tyvärr inte fixa det....
Bilder i forumet vill jag inte att man kunna posta.. Blir så hemskt tungt att läsa för alla som ej har bredband och brukar se allmänt plottrigt ut..
Finns massor med saker som skulle kunna göras mycket bättre men jag hinner tyvärr inte fixa det....
-
Stjärnan
- Bilmodell: Skoda octavia RS
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Bildgalleriet
Okey, då får vi väl se vad tiden kan ge oss. :)